995
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




مثه زندگی کردن توی کلابی که نمیخای عضوش باشی . ..!

+من بودن یکم سخته...



نظرات شما عزیزان:

علی اص
ساعت14:54---21 مهر 1392
میخواستم روز تولدم ی وب بزنم ک زدم



حالا پست ندادم و فقط ثبت ساده کردم



راه انداختمش بت میگم ... اصن مگ تو میای نت ؟ دیوونه سرکارمون گذاشتی دیگ پست هاتو چند بار چن بار میخونیم شاید یروز ی پست جدیدی از اون بالا بیوفته ... عنوان رو سگ خورد رو هم ک ول کردی به امون خدا .... دیووونه
پاسخ: اصن نه وقتشو دارم ن حسشو :| اصن بیایین پسووردو بدم شما مطلب بزارید ههههههه ینی به زور میام نت اصن...حس هیچی نی لامصب


علی اص
ساعت15:57---18 مهر 1392
وبمو هیچی



خوبم شکر
پاسخ:هیچی ینی چی :|


علی اص
ساعت21:21---16 مهر 1392
chetori Dvoone ?



delemoon tang shoode bood barat



xobi ? che xabara ?
پاسخ:هی بد نیسم شماچطوری. وبتو چیکارش کردی؟؟؟؟!


علی اص
ساعت19:59---15 مهر 1392
و من



بودن نیز



هم
پاسخ: :)


fatima
ساعت13:54---15 مهر 1392
من بودن سخته؟!

نه!برا من خعلى آسووونه!

راستى وبمه!

خوشحال ميشم سربزنى!نزدى هم نزدى!
پاسخ:میام پیشت :)


negin
ساعت21:50---14 مهر 1392
برای من بیشتر از "یکم" سخته...!
پاسخ: ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |