985
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




یه وقتا اون قدر خسته ای

که خوابت نمی بره..!

+خب دوستان کس دیگه ای تمایل به نویسندگی در وب گروهی رو نداره؟

+هرکی مایل بود کامنت بزاره براش اکانت بسازیم



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت17:09---16 دی 1392
مام هستیم
پاسخ:اونایی هم که بودن نیسن دیه :|


علی اصغر
ساعت0:59---26 شهريور 1392
عنوانو سک خورد تایید شده ی همست ؟ از بچه ها نظر نخواستی بانو ی مغرور ؟ حرف حرف خودته ؟
پاسخ:ن والا از هیچکی نپرسیدم :| برا همین عنوان نذاشم براش هههه خب چی برا وب بهتره بنطر شما؟؟؟ :|


negin
ساعت1:25---25 شهريور 1392
مرسی...حتما!خوشحال شدم
پاسخ:خواهش همچنین


negin
ساعت22:21---24 شهريور 1392
اگه سبک نوشتن منو قبول داری و مشکلی نداری معلومه که هستم...
پاسخ:ok :) پ خبرشو بت میدم


negin
ساعت14:34---24 شهريور 1392
من دوس دارم بنویسم...مخصوصا اینکه تو گروهی باشم که موجود جالبی مثه تو درستش کرده...اما اگه دلنوشته هامو خونده باشی میدونی که تو سبک شماها نمینویسم متاسفانه :|
پاسخ:مهم نی فقط کپی پیست قرار نیس باشه مطالب هسی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |