981
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




روزای که با هم هستین هر چند وقت یبار

یه آهنگ انتخاب کنین و دو نفری بخونین

آهنگ پیشوازتون بذارین

گوشه ی کنار کتاب

دفترچه قسط یا هر جای که دم دست بود بنویسینش ...!

+این روزا بدجور دارم چرت مینویسم...نه؟!



نظرات شما عزیزان:

کافه چی
ساعت0:31---23 شهريور 1392
nemibinamet to webam dayoos
پاسخ: تو منو تو وب خودم میبینی ک تو وب خودت ببینی ؟ :| نبودم....


علی اصغر
ساعت13:27---20 شهريور 1392
آره ... شبیه توصیه ها ی خانوادگی ه ... و تو ی مشاور خانواده ...
پاسخ:چی؟:| چرت نوشته هام ؟:| :|


negin
ساعت2:16---19 شهريور 1392
چاکریم! گرچه لطف نبود...نظرمو گفتم!
پاسخ: :)


negin
ساعت2:09---19 شهريور 1392
من زیاد اینکارو میکنم...وقتی با بعضی از آدمها هستم...البته فقط و فقط باهمون بعضی های اندک...

اتفاقا من الان برای خوندن نوشته هات مشتاق ترم...
پاسخ:شوما لطف داری :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |