978
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




بهشتِ من مکان نیست !

زمانیه که بتمرگم یه گوشه و بتونم به چیزی فکر نکنم !

 

+ارزو میکنه که دوسش داشته باشی...انقد دوستت داره ارزوش باشی؟

+حس اون ادمک پله ی اخر  ک خیلی ریلکس نشسته :)

 



نظرات شما عزیزان:

علی اصغر
ساعت1:28---19 شهريور 1392
بابا خواننده ی وب چطوری شیدا ؟ نیستی ؟ نمیخونی ؟ یا اگ میخونی ساکتی ؟ الان باز ی آیکون لال میزنه زیر کامنتم بابا درسته کامنت های من شبیه تخم کبوتر نی اما زبون باز کن دختر
پاسخ: ههههههههه هسم میخونم ساکتم :| اینم زبون :d


negin
ساعت2:23---18 شهريور 1392
چقد دوس دارم اون آدمک پله ی آخرو...

خوشحال میشم درباره ی نوشته هام نظر بدی...البته فک کنم!به حال من زیاد اعتباری نی!
پاسخ:خواننده ی وبتم... قشنگه یه سری از مطالبت :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |