977
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




به بیخیالی زدم...

از جلو ایینه رد شدم خودمو نشناختم :|

+گم شدم تو نقشم ...!

+خوشبحالش...! :(



نظرات شما عزیزان:

Fatima
ساعت20:35---17 شهريور 1392
باشه اصن

ايندفعه بيشتردرمورد خوددرگيرى بودنم فک ميکنم

ب گمونم يه چيزايى داره يادم مياد!

هعى خدايا...

اين چرتوپرت گفتنو ازم نگير.....
پاسخ:راسی ایندفه کامنت گذاشی ادرستم بزار مچکر


fatima
ساعت19:24---17 شهريور 1392
د همينه ديگه!

اين نظرو بايدواس پست بالايى ميذاشتم اشتب شده!

بعدشم...

اهميت؟!!هه!

برااينکه خوشيه خودشون زهرمارنشه!اين اهميت نى!!

غيرمستقيم بهم ميفهمونن ک ازاينجا گمشو برو يه جا ديگه غمباد بگيرحوصلتو نداريم!

اينجورياس خواهر!!
پاسخ:اینجوریا نیس :) اونا بخان همچین چیزی بگن اصن از اولش تورو ب تخمشونم حساب نمیکنن اینجوریاس :)


Fatima
ساعت19:03---17 شهريور 1392
هه......

ولى خعلى رو اعصابه وقتى هى رواعصابت رژه برن و بگن چه مرگته!وقتى نميخواى حرفى بزنى!

تواينجور موقعيتاسعى ميکنم اصن نباشم!

شاديشون خراب ميشه....!!
پاسخ: خب نتیجه گیری: شما خود درگیری داری :| باووو خواهر من خودت میگی میخام بهم محل بزارن...الان ک هسی میخای بت محل بزارن ن وقتی ک نیسی خو شوما حالت خرابه وختی ازت میپرسن چته ینی یه اهمیتایی داری دیه :| حالا اون اهمیت کمه یا زیاد کار ندارم...مهم اهمیتس :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |