976
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




وقتی همه راها بستس خودتو بزن ب اون راه...

 

انگار نه انگار...!

+یسری قانونارو اصن گذاشتن ک بشکنیشون...!

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت14:04---16 دی 1392
وبت خیلی خیلی خیلی عالیه
منتظر حضورت هستم


ریحانه
ساعت14:04---16 دی 1392
وبت خیلی خیلی خیلی عالیه
منتظر حضورت هستم


عزرائیل
ساعت14:17---17 شهريور 1392
خیالت راحــتـــــ . . .
شکسـ ــــته ها نفرین هم بکـ ــنند ،
گیرا نیسـ ــت …!
نـــفرین ،
ته ِ دل می خـ ــواهد
دلِ شکسـ ــته هـ ـــم که دیگر
ســــر و ته ندارد . . .


علی اصغر
ساعت13:36---17 شهريور 1392
نیام نت هیچ اتفاقی نمی افته ... هیچی ...



به نت علاقه دارم به سایت نویسی و طراحی ... به دست نوشته هایی که خود صاحبای وبلاگا مینویسن ...
:)


fatima
ساعت13:10---17 شهريور 1392
وقتى نظريو با يه بغض اندازه گردو تو حلقم برات نوشتم تأييدشو نديدم خودمو ميزنم ب اون راه!!

آره...

ميزنم ب اون راه!

اصن انگارنه انگار!

با خودم ميگم شيدا اصن اونو نخونده پاک کرد!

ب اون راه زدن همينجوريه ديگه؟؟؟!!
پاسخ: نظرت تایید شده خواهرم همه نظرات تایید میشن مگه اینکه از دسم در رفته باشه... همه نظراتم میخونم...مطمئن باش :)


negin
ساعت1:29---17 شهريور 1392

پاسخ: هوم ؟:|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |