974
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




سلامتی رفیقی که یبار اومد یبارم رف..!

+یکی از وصیتام اینه که یکی از پستای این وبمو رو سنگ قبرم بنویسن :)



نظرات شما عزیزان:

علی اصغر
ساعت20:21---16 شهريور 1392
دنیا از بنای خلقت زشت بود ...



مولا علی هم میگه من عاشق زندگی کردنم و بیزار از دنیا ...



همونایی که میگی دنیا رو زشت کردن خودشون دنیان منظورم رسم دنیاست ...



الان از کار ر سیدم موهام سفیده از بس گرد و غباره توش ینی اگ آب بزنم میشه گل ... میشه باهاش کوزه درست کرد والا ... یکی نیس بگه مگ مجبوری آخ ؟ از چشم مادرم دور ...




پاسخ: نیای نت چ اتفاق بزرگی میوفته دقیقا؟:| خب برادرم بر وحموم....تازه شبم نیا نت...برو بگیر بخواب :| :|


fatima
ساعت12:05---16 شهريور 1392
مهمه برات سنگ قبربذارن؟!مهمه بعدمرگت مراسماى آنچنانى بگيرن؟!



مهمه ب وصيتاى جورواجورت عمل کنن؟!



برامن فرقى نى يعنى اصن مهم نى



وقتى زنده ام کجان؟برامن مهم اينه که تاوقتى هستم بهم\"توجه\"کنن



وقتى ديگه نفس نکشم هرکارى کنن ک برنميگردم



وقتى ک بينشون هستم بهم محل نميذارن بميرم ميخوان چيکارکنن؟؟



هرکارى هم بکنن بخوره تو سرشون،اون موقع ديگه نيازى ندارم



الان نياز دارم...



بعد4سال رفيقم بهم اس ميده ميگم چه عجب؟يادى ازما کردين!؟ميگه دلتنگيو مضراتش!



اين منو خرفرض کرده؟؟يا خودشو زده به خريت؟!!



هه...رفيق...



من اونى ک بعدمرگم بياد ديدنم رو رفيق نميگم....



حرف خعلى زياده!منتها نميخوام با حرفام رو اعصابت برم!



موفق باشى.
پاسخ: اااااامممم سنگ که ن
مراسم انچنانیم نمیخام
خاک بود باید با یه تیکه چوب یکی از این پستامو روش بنویسن...!
خیلی مهمه !! :|

در جواب این حرفاتم باس بگم رفیق دیه الان معنیی نمیده ادم باس دلش اون بالا باشه :)


علی اصغر
ساعت2:21---16 شهريور 1392
بره منم مهمه ... شاید فقط 3 تا دونه تاریخ با چند تا عدد



سنگ قبر مرحوم منزوی رو دوست دارم ... پاتوق تنهایی هامم هست ... عکسشو قبلا تو دودو چایی گذاشته بودم اگ دیده باشی ... حالا کدوم پستت مناسبه ؟ والا
پاسخ:اااااامممم نمیدونم :| خودتو بگردین پیدا کنید دیه اونم من باید بگم ؟:| :|


علی اصغر
ساعت2:19---16 شهريور 1392
مطلب آخرم باهات بازی کرد ؟ نگو دختر من تو بچگیم هم زیاد بازی نکردم حالا میگی دست نوشتم بازی کرده با کسی ؟ نگو دختر



بد بود ؟نباید مینوشتم ؟ خدا میدونه ک چقد داغون بودم ... خدا میدونه که چقد خراب بودم ... توام منو ببخش شیدا که خوندی ...



شده یچی بنویسی یا یچی بخونی که بهش اعتقاد نداری ؟ کفرگویی هم از شدت درد بود والا طاقت دوری لحظه ای از خدا رو هم ندارم ... اگ فقط ی لحظه ولم کنه نابود میشم ... حالم خراب بود چون اون چرا ها مثه خوره داشتن روحمو میخوردن ... واقعا چرا باید اینقد زشت آفریده میشد دنیا ؟ کل سوالم این بود

عفو م کن از گناهم بگذر خواهر



علی مدد
پاسخ:دنیا قشنگ بود...قشنگ افریده شد زشتش کردن....! :(


عزرائیل
ساعت20:31---15 شهريور 1392
تو بمیر انتخاب پست از من
پاسخ: :| چشم


fatima
ساعت19:27---15 شهريور 1392
اصن برام مهم نى که يکى أ پستام رو سنگ قبرم نوشته شه!

يا وصيتاى جورواجورکنم!

اصن برام سنگ قبرنذارن بازم مهم نى

اصن جنازمو بگيرن بسوزونن بندازنش تو دريا!!

مهم اينه که ديگه نفس نکشم...

و ديگرهيچ.......
پاسخ: ولی برا من مهمه این قضیه :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |