970
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




یه خصوصیت خوب یا بد من اینه که

کسی رو که اذیتم کنه راحت میذارم کنار

این راحت گفتن کلامی نیست

واقعا راحت میذارم کنار

یعنی بدون اراده.....خیلی غریزی

خیلی ریلکس

حالا خوبه یا بد؟

+اهنگ وب عوض شد :)

+حاضری بزنید ببینم چن نفرید :|



نظرات شما عزیزان:

اریکا
ساعت18:03---14 مهر 1392
شیدداجان وبت خوب بود
به منم سربزن
مرسی..........


ali & frzane
ساعت20:07---17 شهريور 1392
salam vebet aliiiiiiiiye doste aziz
biya tabadole link age movafeghi maro belink o khabaremon kon


علی اصغر
ساعت15:46---15 شهريور 1392
هعی ... دلم برات تنگ شده بود ...





برای دست نوشته هات ... نت نداشتم ... حال نیز نداشتم مثه خعلی چیزای دیگ که ندارم ...
:)
پاسخ: این مطلب اخرت خعلی با من بازی کرد :|


fatima
ساعت18:10---14 شهريور 1392
نوع آدمشم تو زودفراموش کردن يا ديراز يادبردن خعلى تأثيرداره!



واسه من ک اينجورى بوده!



ولى بازم خوش بحالت......
پاسخ: :)


fatima
ساعت13:48---14 شهريور 1392
اينکار اراده ى قوى ميخواد!

کنارگذاشتن سهله!

از يادبردنش درده....
پاسخ: از یاد بردن خیلیا برا من مث اب خوردنه..


عزرائیل
ساعت1:43---14 شهريور 1392
نت نداشم خبر داری ک


پاسخ:ن خبر ندارم :|


negin
ساعت21:35---13 شهريور 1392
خوب...خیلی...منم اینجوریم...وخیلی این خصوصیت خودمو دوس دارم...
پاسخ: مچکر :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |