968
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




اینی که هسم اصن قشنگ نیس

یه چیزه بهتر دلم میخاد !



نظرات شما عزیزان:

اخر خطیم
ساعت23:53---24 آبان 1392
اینی ک هسم اصن قشنگ نیست
یک جفت بهتر دلم میخواد ک دیگر مرا نمیخواهد


negin
ساعت13:04---13 شهريور 1392
نگفتم وبت سیاه یا تیرست...اتفاقا شاید خیلی از درون خودت روشن تر باشه...
پاسخ: خیلی ...!


fatima
ساعت12:16---13 شهريور 1392
اوهوم!پيدات کردم!

از همين الان ميگم:لعنت بر اون بى شعورى ک بخواد اينو هک کنه.!!بابا رحم کنين...

تو دنياى مجازى هم آسايش نداريم بقرآن
پاسخ: والا بقرعان :))


fatima
ساعت11:50---13 شهريور 1392
اهل اغراق نيسم ولى دوس دارم بعضى پستتاتو با طلا قاب بگيرمو جايى بذارم ک جلو چشمم باشه تاهميشه ببينمشو يادم باشه!

خسته نباشى
پاسخ: بالاخره پیدا کردی مارو؟:|


negin
ساعت3:01---13 شهريور 1392
بنظرم خیلی دنیاتو سیاه کردی...خیلی تیره! (یکی نی بگه به توچه خب!)
پاسخ:اینجا تیره نیس...دل تو سیاهه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |