964
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




وقتى شرايطشو دارى يه چيزو خوب تموم كنى تمومش كن..

اصلن مهم نيس كه الان وقت تموم شدنش هس يا نه

تمومش كن.. چون به هر حال تموم ميشه

و وقتى تو تمومش نكنى خودش به عـ.ـن ترين شكل ممكن تموم ميشه..!

+امروز از اون روزاس که هر کاری کنم فرداش رسمن به گـ.ــه خوردن میفتم بابتش..!



نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت19:07---6 مهر 1392
عالی عالی عالی گلم

مونا
ساعت21:12---10 شهريور 1392
من دارم لیستی از وبلاگهای خوب و مفید از لوکس بلاگ را جمع می کنم شما هم بیا لینک وبلاگتو بذار تو لیست من مرسی
پاسخ: مفید؟ هههههه :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |