961
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




گاهی آدما به جایی میرسن که "فرار" دیگه براشون چاره نیست...

هدفه !



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت1:05---13 شهريور 1392
بیخیال...بیخیال دختر...

علی اصغر
ساعت0:46---10 شهريور 1392
سلام بر شیدا ... دختر مهربانی ... یا همون روانی خودمون



چقد پست نخونده اووووووف

نگی بی معرفته ها آدرستو قبلا حفظ بودم زودی مینوشتم میومدم این آدرستو یدونه یو از قلم مینداختم یا جا ب جا مینوشتم که ... هیچی دیگ امروز پی ام های قبلی رو چک کردم اومدم ... من پرم از نگفتن از سکوت مبهم بهتره ... همون یاد اون جمله ی شریعتی می افتم که تو هم برام کامنت گذاشته بودی ... ارزش انسان به اندازه ی حرف هایی اسن که برای نگفتن دارد ...



تنهایی خعلی قشنگه شاید چون تا حالا تنها نبودم ...



شبم آنلاین بودی پی ام دادم ج ندادی منتظر واستادم اما خبری نشد فک کردم یاهو قاط زده آنلاین نیستی منم رفتم ... شرمنده شدم
پاسخ: شرمنده چیه من باس شرمنده باشم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |