365
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




دختره نوشته:دلم خیلی گرفته..

پسره اومده براش نوشته:چرا عزیزم؟

تو به این خوشگلی هیکلت به این خوبی...

چرا دلت باید گرفته باشه اخه؟!

(من هر چقدر فک کردم دچار چالش فلسفی شدم

اما اخرش نگرفتم اینا الان چه ربطی داش)!

+ملت دارن از دست میرن مسئولین رسیدگی کنن!



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت14:08---25 مرداد 1391
شرط میبندم بعضی ازکسایی که کامنت میزارن خودشونم نمیفهمن دارن چی مینویسن
پاسخ:اخ گفتی!یه مشت دری وری/ همین!


گرگنما
ساعت20:38---24 مرداد 1391
شاید پسره فکر کرده دختره باسه حیکلش که زشته داره قبته میخوره به دیگرون و حالش گرفتست اینارو گفته دلداریش بده
پاسخ:ن بابا پسره رسما داش کس شعر میگفت!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |