100+96
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




ده تا نظر تبلیغاتی حذف کردم

اونوقت میگن چرا از خواهر مادر مردم یاد میکنی!

 

+نمیدونم جدیدا چرا همش دلم میخواد به همه فحش ناموس بدم!!!

 




نظرات شما عزیزان:

علی اصغر
ساعت11:04---22 شهريور 1392
اینو قبلا دیده بودم ... قبلا هم آرشیوتو خونده بودم ...

sahar
ساعت21:53---1 مرداد 1391
کجا رفتی؟
شیدا از حرفم دلخور شدی؟
آجبی ببخشید


اسماعیل
ساعت0:03---31 تير 1391
سلام خیلی وبت خودمونی و ازته دل مینویسی و از اینکه اینقد راحت درد دل هاتو مینویسی شگفت زده شدم و باور کن خوشم اومد.بهم سربزن خوشحال میشم
پاسخ:میام!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |